Tisdag.

Ikväll börjar idol. Antar att det är många som ska kolla på det. Jag är verkligen en av dom. Det är ju nästan ett måste att kolla på auditions'erna, det är ju liksom roligast av allt! :)
Amanda kommer nog hit så då ska vi väl mysa lite till Idol, kanske är något annat bra på tv'n efter det också?

Annars idag, inte gjort ett skit.... bara vart hemma och slöat vid dator och plockat lite. Ville åka in till valbo och byta en tröja från Gina till en mindre storlek men orkade inte det heller haha!!
Jaja. nu ska jag fortsätta spela lite Wiiiiii!

Puss å kram på er allesammans så hörs vi imorgon!

När jag ändå skrivit så mycket om IDOL så kan jag väl skriva lite till! DETTA är alltså Danny's rumpa som jag tog kort på när han var och kollade på Marcus Fagerfall's konserts i vemdalen 07! haha ;D





Jennie ♥ säger:

sv: oj, jaa de var ju en bit. jaså var han? hehe, då kanske man såg han utan att veta ;)

allt bra? vill du vara med i fredagsintervjun?

kram

2010-09-07 @ 20:16:28 // URL: http://jennsiii.blogg.se/
JENNY säger:

Missade idol :c

2010-09-08 @ 08:50:32 // URL: http://jennyjanssons.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0