Dålig kabel = jobbigt värre.

Kollar på Melodifestivalen i min ensamhet. Karln kommer väl strax hem, han är och hämtar bilen i Gävle.
Ja åter till Mello. Än så länge är det bara Linda Sundblad som sjungit. Öhm?
Är det bara jag som inte kunde ta henne riktigt seriöst, dels för att låten var väldigt barnslig och sen hennes tandställning? Kanske ytligt, men störde mig lite väl mycket på det haha.

Rubriken på inlägget. Vi har en frukstansvärt dålig kabel mellan satelliten och boxern så det hackar till och från hela tiden i precis alla program. Så nu sitter jag och är fruktansvärt irriterad, jävla skit kabel. Måste byta ut den så fort all denna snö försvinner någon gång.

Nu räcker det med klagomål. Puss å kram

PS: under tiden jag skrivit inlägget så börjar bidrag nr 3 nu. haha seg or what?
PS2: SARA var ganska så bra hon!

Ge mig sooooommar tack!




Becca säger:

SV: Jag trodde du menade efter rengöringen :p Jag ba vafan haha. Har ju bara använt den en gång.



Jo? Kolla kategorin Hair by me.

2011-02-19 @ 21:00:01 // URL: http://styledby.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0