Festlig helg.

Alldeles strax ska jag fortsätta kolla på filmen Hard Candy men först tänkte jag bara skriva att jag lever efter en party helg. Var ut på krogen i fredags (nykter faktiskt, för första gången typ haha) med Desirée och några till. Det var helt OK att gå ut nykter på krogen. Kanske inget jag kommer göra så många gånger till men nån gång då och då funkar väl. Däremot hade jag en glatt gäng att gå ut med vilket var skit kul!
Träffade även Kim & Petra där. Ja en toppen kväll helt enkelt.

Igår var det dags för Amanda's födelsedags fest vilket började med att vi var 14 tjejer där på mat och lite förfest inför deras inflyttningsfest (som dom valde att ha samtidigt som födelsedagsfesten). När klockan var runt 21,00-21,30 så började det ramla in en massa folk. Dels Amanda's kille som hon skickat iväg när vi käkade hehe. Och sen var det husfest som heter duga alltså.

Träffade många nytorpare och även massa andra såklart. Det var verkligen bara bra folk på festen. Älskar husfester när det är bra folk där och bra musik. Tack amanda och viktor, det där gjorde ni bra! ♥

Ja det var då min helg, hehe. Vad har ni gjort i helgen? :)




Z A N D R E A ' s värld, this is my life. säger:

Härlig helg :) själv blev det mest lugnt för min del. Hard candy är rätt okej film, såg den för ett tag sen :D vad tycker du om den? :)

2011-02-13 @ 18:16:39 // URL: http://zandrea.blogg.se/
johanna säger:

helt okej :)

2011-02-13 @ 18:34:02 // URL: http://bbarajjjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0