Aj aj aj.

Hejsan alla glada!

Strålande sol och +4 grader ute- man kan ju inte vara annat än lycklig!
Dock har jag väldigt ont i munnen idag, eftersom jag var och drog ut en visdomstand igår. Själva ingreppet gjorde inte direkt nå ont alls, utan det är nu i efterhand som smärtan kommit.
Antar att jag ska dra den andra i underkäken också, men inte en på ett tag får jag hoppas!

Idag ska jag faktiskt försöka röja undan julen (I KNOW, lite väl sent kanske?) eftersom jag vart sjuk så pass länge och inte haft nå ork över huvudtaget till att göra någonting. Men nu är jag lite piggare, bara lite hehe.
Rolig dag? Nja, möte ska jag också på. får ej glömma det!




d e s s l i k e s . c o m | High heels gives you a better view. säger:

Vaa vadå inte vågar , klart du gör! :D

2011-01-18 @ 16:26:39 // URL: http://desslikes.com
Jennie ♥ säger:

hoppas du får en fin vecka, kram ♥

2011-01-18 @ 21:00:15 // URL: http://jennsiii.blogg.se/
Linus säger:

Hej Ida :) long time no see. Stötte ihop med någon som påminde om dej en väldigt rolig och positiv person, men hursomhelst så tänkte jag på hur dum jag var då för många år sedan och hoppas du förstod att det inte var illa menat. Tyckte faktiskt du var rejält snygg men var för feg att säga som det var. Även om jag faktiskt inte hade en aning vem du var förns Berghagen bestämde sig för att vara lustig. Men det var bara det jag ville kika in och säga :) ha det bra i halsen och livet / Brattarsel

2011-01-19 @ 12:45:59
kim säger:

Haha ja vet ja med ;)

2011-01-19 @ 22:39:02 // URL: http://kimfannyengman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0