Bättre & bättre.

Hejhopp.

Känner mig bättre idag, men min näsa känns inte alls OK. Börjar få ont av all nässpray. Tur att det är lite mindre än en vecka kvar tills jag får lite hjälp med det.

SATC. Jag har några avsnitt kvar på säsong två. I säsong ett, jag dog helt seriöst när hos fes hos Big. Tyckte det var så himla roligt! Även när Charlotte skaffade hund och han käka upp hennes kuddar. Så roligt, så roligt.
Och just nu sitter jag och skrattar helt för mig själv åt filmen Baksmällan, som jag sett cirka 23 gånger. Lika bra nu som den var första gången.

Så, vad gör ni idag? :)
Jag ska nog kika vidare på baksmällan & sedan fortsätta på SATC och även gosa med min lilla gris ♥ ↓





KAN DEE DRAWiNGS säger:

svar: jomen precis. jag har ju skrivit om det i andra inlägget att det blir så där tokigt. är på gång och ska fixa det :)

2011-01-12 @ 14:51:24 // URL: http://kandeedrawings.blogg.se/
p e e l i i n säger:

Jaa tack, vi hoppas vi me! :)

Jo de e bara bra me mig! Trött som ett as men de e väl inte så konstigt när man hållit igång från 40 i 4 imorse ;) hehe..

2011-01-12 @ 22:10:20 // URL: http://niidju.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0