Beställt hem lite saker.

God söndag på er.

2 januari redan. Känns konstigt, som jag skrev i inlägget nedanför så kändes det ju som om det blev år 2009 nyss. Men men. bara 5 månader tills jag fyller år. Jippie!

Innan nyår beställde jag hem schampoo, balsam och hårinpackning. Hoppas det kommer imorgon till posten. Längtar att få testa det. Mitt hår är inte världens bästa just nu så det behöver allt det bästa verkligen.
Beställde även hem sex and the city serien också från Cdon. Yes äntligen! Har inte vart så förtjust i den serien förr, inte så jag har följt det. Om det kommit fram när jag zappat på tv'n så har jag stannat kvar på den kanalen för att fortsätta kolla. Men nu sist jag var hos Johanna så kollade vi på det och jag blev lite fast ;)

Hur har eran helg vart?




CRAZYANGEL säger:

Hej prova Blue Nun om du gillar dom vinerna du rabbla upp. det kommer du nog gilla,

2011-01-02 @ 13:52:46 // URL: http://crazyangel.blogg.se/
p i n k n a t i ♥ n säger:

Sv; Hehe men det kan ju knappast vara så mycket folk på gården utanför huset tex kl 6 på morgonen? 4 är lite väl att ta i :p

2011-01-02 @ 14:29:06 // URL: http://pinknation.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0