En kvart kvar av denna måndag.

Hej hopp!

Imorse när jag vaknade hade jag värre "tandvärk" än vad jag hade igår. så ringde in till tandläkaren och fick tid på em. Gick på möte först hos Miroi och sedan till arbetsförmedlingen och sedan gick jag vidare till en målar butik i Hofors. Dom har så fina saker alltså! (dom säljer CULT design och massa fina lampor och saker, vill ha allt).
Jag är som sagt sugen på nya lampor hem hit men jag åker nog till Ove Jansson först och kikar innan jag köper på måleri affären (dyrt där).
MEN jag kollade lite på färg. Dock sa hon som jobbade där att jag kanske inte kan måla på den våt-tapet som jag har nu eftersom det finns något ämne i våt-tapeten som gör att färgen aldrig torkar.
Lät ju, bra?

Så nu håller jag på att testa om lite färg torkar på väggen eller inte. Och om det torkar så kommer jag köpa färg redan imorgon. Vet dock inte vad jag vill ha för färg på golvet än.... Hjälp?

Haha ja det där var min dag. Kul va? Nej.
Men ja, sov gott!




[elsa] säger:

Fin blogg!

2011-01-25 @ 16:04:09 // URL: http://elsaglans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0