Freeedag!

Hej hopp.

Fredag idag och det är så himla skööönt. Sitter hemma hos mor i Söderhamn just nu. Om en liten stund kommer mormor och morfar hit på mat. Ska bjuda dom på ett gott recept som jag har hittat hos Emma.

Åkte förbi far min en sväng också och sa hej, lika kusina min. Emelie. Går alldeles för lång tid mellan gångerna som jag träffar mina kusiner och farbror. Det ska de bli ändring på.

Nä kanske ta och börja med maten. Senare ikväll är det let's dance också. Det ska jag kika på, får se om jag kanske tar mig en tur till någon affär och inhandlar lite cheeseballs!

Vad ska ni göra ikväll? :)



dåligt med bilder så det får bli en gammal.
(varför får jag inte bort den tjocka texten? blir galen)




ELLMINAS - elin mattsson & emma silverbratt säger:

Superfin blogg! Allt bra med dig? Kram

2011-01-07 @ 22:13:32 // URL: http://ellminas.blogg.se/
Z A N D R E A ' S Värld, this is my life. säger:

Hoppas allt är bra med dig. Var ett bra tag sen vi snakcade nu och träffades för den delen. Saknar dig :) kram!

2011-01-08 @ 16:00:07 // URL: http://zandrea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0