Inte en bra lördag.

Hej allesammans.

Igår blev det en myskväll till let's dance med mormor och morfar. Välbehövligt. Men idag är jag sjukare.
JO, åkte på feber igår när jag kom fram till mamma. Eller den kom krypandes och efter 18.00 hade jag feber.

Blir väl till att åka hem idag. MEN så kollade jag på vädret och det ska snöa i eftermiddag så jag kanske stannar här och umgås med mormor och morfar ikväll med och åker hem imorgon när det inte skulle snöa :)
Vet inte än. Får bestämma mig sen.


haha såhär känner jag mig verkligen. Checka håret också, hehehe jag dör en smula.




Anonym säger:

snyggt :)



krya på dig

2011-01-08 @ 20:49:19 // URL: http://kittygitty.blogg.se/
Z A N D R E A ' S Värld, this is my life. säger:

Okej, du får krya på dig :) Med mig är det okej. Ja det tycker jag. Vi kan höras på telen :) eller på nätet :D Kram på dig!

2011-01-08 @ 20:54:35 // URL: http://zandrea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0