Mys-måndag?

Hejsan.

Riktigt skön måndag måste jag säga att detta har varit. Jag har vart på möte på Miroi och pratat med min coach där. Så nu är jag faktiskt väldigt taggad på vad vi har kommit fram till att jag ska göra. Yes, äntligen kommer det nog hända något.

Efter det åkte jag till Bella och hämtade upp henne och Sven (hennes hund). Vi for vidare till Valbo där jag tänkte byta in en julklapp men tyvärr var företaget dels privatägt så jag kunde inte få byta vara (?).. Så jag måste alltså åka ner till Sala för att byta vara där julklappen var inköpt. Känns inte allt för roligt, så tur att svärmor bor där neråt. :)

Annars då? Lagat mat, gett kalvarna lite mat och ja. Inte gjort så mycket mer.

Hur har eran månad varit då?





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0