Nytt projekt på g.

Hejsan.

Igår var jag ute och flängde hela dagen lång. Först åkte jag in till Gävle och träffade bästa vännen. Lunchade och gick i lite affärer. Jag gjorde ett riktigt fynd. Scorett har utförsäljning i sin gamla lokal och där fyndade jag ett par supersnygga klackar som jag kikat på länge, för 200 kr.. De kostade egentligen 800 kr, så jag var nöjdöga i alla fall haha.
Sedan träffade vi Kim och Lotta :) och sedan for vi vidare till Söderhamn där jag lämnade av Kim och hälsade på mamma en snabbis. Efter det åkte jag vidare till pappa för att spendera natten där.
Himla mys.

ja och nu sitter jag här hemma. Åkte in på Ove Jansson's och köpte mig en lampa och sedan for jag vidare till Jysk för att kolla på en ny byrå som jag kan ha i badrummet men istället fick jag med mig en super snygg spegel hem haha. bra där.

Ja och sedan åkte jag till Hofors och handlade färg så nu har jag målat ett fönster. Ett fönster som jag hittade på loppis som jag ska göra en snygg sak med :) kommer bli nice!
Och så köpte jag färg till badrummet så jag hade tänkt försöka skura rent väggar först och måla det och sedan tar jag golvet. Kommer bli snyggt!

Haha ja, får väl se om någon orkade ta sig igenom denna text.
När jag berättar nått så berättar jag med väldigt många ord. Önskar att jag kunde berätta med en väldigt få-ordig text men att jag ändå får med allt.
Öhm, ja vi får väl se om jag någonsin lyckas med det!
kram på er!




d e s s l i k e s . c o m | High heels gives you a better view. säger:

sv; aah men precis, de var som jag trodde - små i storlek :P



Kul med skofynd, vad är de för skor då? :D

2011-01-26 @ 17:20:18 // URL: http://desslikes.com
Linn säger:

Sv; Det gjorde ont i kanske 5 sekunder :} Pistol :)

2011-01-26 @ 17:43:48 // URL: http://linnlowes.com
Kristin säger:

Hejsan! mitt namn var kristin, en bloggerska ifrån örebro som bloggar om min sjukdom ibs syndrome, hur jag tar mig igenom vardagen här i livet, berättar om musik/modetips, om hur det är att vara tillsammans med kända hiphoparn elov från elov o beny o mktmkt mera!



Verkar min blogg intressant?



Kika då in hos mig!



Gillar du ej reklam får jag ursäkta!

2011-01-26 @ 23:39:02 // URL: http://kriistiinjonsson.blogg.se/
Sanna säger:

Hej !

Nu har du chansen att vinna en almanacka som du själv får bestämma hur den ska se ut, hur ser din drömalmanacka ut ?

Klicka in här:



http://moonzanna.se/2011/january/vinn-en-helt-personlig-almanacka.html#comment



Berätta vilken av storlekarna du vill ha och du är med i tävlingen, Lycka till !

Kram

2011-01-27 @ 08:27:59 // URL: http://moonzanna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0