Sjukling..

Hej Hopp.

Åkte hemåt igår eftermiddag. Gick bra hela vägen hem förutom alla billister som var i vägen.
Jag trodde jag skulle få nå hysteriskt utbrott eller något.
Jag åkte alltså E4'an ner till Gävle, där är det 100-110 km/h. När jag kom ut på E4'an så kom jag bakom ett gäng segproppar på cirka 10 st bilar och en långtradera. Dom ligger och kör 80. (förståeligt för dom som ligger bakom långtradaren). MEN dom kör aldrig om. Visst dom kan vara rädda att det är halt med mera, men dom som körde om och hamnade före långtradaren och de fortfarande ligger och kör 80, då får jag nå fel. För helt plötsligt när jag skulle köra om dom segisarna, jo då gasar dom upp när det blir dubbelfiligt så jag hinner inte förbi. Och sedan när det är enfiligt igen så saktar dom ner till 80. FINNS DE NÅ MER IRRITERANDE? Fan. Hatar sådana billister som inte kan köra bil alltså.

Haha sådär nu har gnällkärringen fått gnällt av sig lite grann ;)
Annars då? Var till hälsocentralen idag. Ska få medicin för halsen och även hostmedicin. YÄY. Även nästa vecka kommer jag få något för mitt beroende av nässpray. ännu mera YÄÄY..

Ja. Sen var det väl inge mer. Haha har väl inge vettigt att skriva om egentligen.




Jenny säger:

Ja det är den!

Väntar på svar från en annan tjej, men säger du att du vill ha den så : )

2011-01-10 @ 12:29:20 // URL: http://jennyjanssons.se
Jenny säger:

Ja, instruktions boken är med, laddaren följer med, minneskort på 2gb följer med,

TROR tillochmed jag har kartong kvar med kvittot! :)



Blixten är ibland lite svår att få upp, och så finns en liten "repa" på objektivet, dock inget man märker på bilderna.

2011-01-11 @ 14:18:19 // URL: http://jennyjanssons.se
lisa! säger:

jag ska till GRS o tävla :) dock har ju inte donnan varit sig själv på ett tag och vi har tränat 1 gång på snart 3 månader + att det är första storhäst-tävlingen, så vi får väl se hur det går :P haha.



jag bodde hos marcus, hade ingen annanstans att ta vägen. men nu är jag i årsunda igen, och micke bor i uppsala en tid. vi bråkar så mycket att vi inte kan vara i samma hus..

2011-01-12 @ 11:51:35 // URL: http://llisahedman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0