Slutaste jag sett.

Hej och hallå!

Denna dag har vart lite som en stressdag. Så jag ser väl ut som en påse kattskit just nu, haha!
Hunnit med en hel del har jag även gjort. Det är nog en stor anledning till att jag ser ut och är som jag är just nu..

- Klivit upp alldeles för tidigt.
- Lillebror och jag har tagit ett varsit hål i örat i Gävle.
- Handlat byrå och handtag på IKEA i Valbo.
- Handlat lite smått till badrummet på Ove Jansson's.
- Köpte även en exakt lika dan lampa. Lika billigt nu som för några dagar sen, hehe.
- Åkt lite skoter, grillat korv i ett vindskydd med karlns familj/släkt. Mys!
- Målat badrummet en gång till.

Ja så jag är med andra ord det slutaste ni sett. hehe.




p i n k n a t i ♥ n säger:

Sv; Tack ! ^^

2011-01-30 @ 08:42:34 // URL: http://pinknation.se
sandee Pistol säger:

men å vad underbart med skoter och grillning

2011-01-30 @ 15:17:26 // URL: http://sandeepistol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0