Mocka bajs.

Fredag idag. Och jag är ledig imorgon!! Fan vad skönt. Undrar vad jag ska hitte på ikväll då då. Grilla hos någon? Myskväll? Ja det finns mycket att gö (ibland).

Men nu först ska jag mocka lite bajsibajs och sedan ta in poppisarna. När det är sådan här värme så får dom (min och ena svärmors häst) gå inne på dagen och ute på natten. Tror dom har mer energi till att bli riden då också.


en del av svärmors häst och så min poppis ♥




Mimi säger:

Hittade precis in på din blogg och måste bara säga att du verkar leva helt otroligt härligt.. Som jag kan förstå har ni en egen gård på landet, hästar mm.. Lite av ett "drömliv" för en annan :P



Fin blogg också!

2011-06-10 @ 11:32:10 // URL: http://mimibodin.blogg.se/
Erica säger:

Heej bruttan! Såg din kommentar om att du kommer hem nästa helg. TYVÄRR jobbar jag och sen är det även fotboll, och jag kommer ha maaassvis att göra inför festen som är lördagen efter. Så därför kan jag inte lova att jag har någon sekund över, men vi kan väl höras lite närmare så får vi se om jag lyckas hitta nån lucka? :)

2011-06-10 @ 14:26:08 // URL: http://ericaaagustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0