Tiden går fort.

. När man har roligt(?). Började städa som jag skrev i förra inlägget och höll väl på till 23.00 ungefär. Sen kom karln hem från jobbet så då slockna vi i sängen direkt. Sov som en stock den natten.

Ja och igår åkte jag och svärmor på en tripp till Gävle, Sandviken och Valbo. Hade en massa ärenden att göra. Dels byta däck och laga något däck till bobcat'en (hur man nu stavar) och sen hämta ut vår nya säng. Eller ja, madrasser bara. Sen grillade vi på kvällen och ja imorse var det bara att kliva upp igen vid 05.00 för att jobba ett pass.

Och, hahaha jag har inte sovit så dåligt som jag sov i natt på, jaaa, hur länge som helst! JAG DÖR om det är nya madrasserna. Hoppas det var för värmen för det var olidigt varmt inne i sovrummet.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0