Beger mig mot Gävle

Idag ska jag försöka börja ett "nytt liv". Jag är ruskigt trött på mina övervikts-kilon så jag tänker börja äta lite annorlunda än tidigare. Hoppas jag märker resultat väldigt snart för annars är jag den personen som ger upp, vilket inte är kul.

Om en timme eller så beger jag mig till Gävle. Ska hämta ut en bom som man har bak i transporten som har man när man kör häst utan mittenvägg.
Jag längtar som en toook! Bara två veckor kvar ♥





Z A N D R E A ' S värld, this is my life. säger:

Hih :D Både och. ett litet bäbisdjur, hund ;D

2011-03-21 @ 11:11:42 // URL: http://zandrea.blogg.se/
Z A N D R E A ' S värld, this is my life. säger:

Ja :) Det blir en schäfer. Det är så att vi ska ta en på foder från försvarsmakten. Mest pojkvännen som blev sugen och fick idéen så ska bli kul att dela hund tillsammans så :) söt bild på dig :D <3

2011-03-21 @ 20:01:02 // URL: http://zandrea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0