Formatering står på schemat.

Hämtade ut mitt paket ifrån H&M idag, som jag skrev i tidigare inlägg att jag skulle göra. Superduper nöjd som vanligt! Enda tråkiga är att örhängerna inte var med i påsen(?). Men det ska fixas imorgon.

Har städat sovrum och vardagsrum idag. Poppat musik som en idiot och dansat runt samtidigt som jag kör runt med dammsugare och moppen. Allt går mycket lättare med bra, hög musik.

Nu ska jag återgå till tv-tittandet. Om det vill funka så att säga. Hackar hela tiden.
Skulle behöva formatera om hela tv'n och allt! haha.
datorn ska förresten formateras om inom snar framtid. snart ger den fan upp ju..


Trevlig kväll på er allesammans!




Linn säger:

Sv; 350 :)

2011-03-01 @ 21:59:57 // URL: http://linnlowes.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0