Snabbt inlägg.

Dagarna går väldigt fort nu för tiden. Jag vet inte om det är för att jag har så mycket att göra och så mycket att se framemot eller om det är något annat som spökar. Men skönt är det i alla fall.

I helgen blir det till att åka till moderjord en sväng och hälsa på. Mormor och morfar har fyllt/fyller år. :) ♥ Bästa i världen!
Blir mat där och sen gos med familjen.

Igår städade jag hela  stallet för hand, med en hästborste haha! Kan ha sett väldigt roligt ut ;D men det blev riktigt rent så jag är nöjd. Tog mig flera timmar att bli klar men nu snart är allt klart tills poppon kommer på måndag ♥
Måste fixa till i hagen, fylla på spån, ta hem rundbal och hämta hem garderoben som jag fått utav karlns farmor :) 
SEN SÅ. Klarrrrtt!

Nä nu så räcker det för min del. Dags för sängen.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0