Tappat orken någonstans.

Trött är mitt nya namn. Jag undrar verkligen hur jag kommer vara när jag börjat jobba nästa vecka. Som en Zombi förmodligen.

Har heller ingenting att skriva här i blogga' så jag går upp och spelar lite till sims.




d e s s l i k e s . c o m | High heels gives you a better view. säger:

Åh nu går det äntligen att svara , försökte flera gånger igår men det gick inte :P



Acne skorna köpte jag på acnes hemsida eftersom jag fick de 1400kr billigare där änn vad de kostar på nellys hemsida, vilket är kanon! :D



Ååh tack fina fina du, hur går det för dig då? Börjat något med beach 2011 ? ;D



Du föressten nästa lördag ska jag, Johanna & Ida ha tjejkväll med vin, singstar och sånt och det skulle vara suuuperkul om du vill vara med - blir väl en utgång i gävle sen som avslutning också ;P

2011-03-31 @ 21:40:31 // URL: http://desslikes.com
linnea säger:

fin blogg du har :)



titta gärna in på min!

2011-03-31 @ 21:45:23 // URL: http://linneadenandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0