kul tjej...

när det blev mörkt ute, ja då drog jag igång en skräckfilm. kan inte påstå att det var de smartaste draget utav mig.. haha. skräckfilm + mörker + all by my self = skita ner sig moment. 
filmen var sinister och den var riktigt riktigt bra. en av bättre skräckfilmer jag sett på länge faktiskt. 
lyckas alltid annars kolla på de där skit dåliga, haha.. 
 
sjukan känns lite bättre nu, men det gör det alltid när man tagit alvedon och ipren ;} hoppas jag känner mig pigg imorgon så jag kan börja jobba igen och RIDA. känns inte bra att hon står nu när vi ska iväg på hoppning om en vecka (om det blir något så att säga). jag som skulle hoppa imorgon, men vet inte hur det blir med det. kommer nog inte orka.. :p
 
granada, åsi och lilla lexie utanför hagen. åsiboy är så sötnos på denna bild alltså :D 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0