lunginflammation

har fått svar på vad det är för "sjuka" jag har. lunginflammation är det tydligen. ett tidigt stadie dock. känner av det mer och mer, även att jag börjat hosta nu... usch.
 
sitter just nu och kollar på family guy. ska ta in hästarna när det är slut och sen tänkte jag mysa ner mig i soffan igen med lite glass och hemmagjord chokladsås :} yummie. blev lite besviken faktiskt när jag kollade på tv.nu att det inte var något revenge.. hade jag inte räknat med så där blev min torsdagskväll inte så perfekt som jag hade trott tidigare idag :p 
 
 
lilla Luvan och mamman Rizabelle. Önskar att sommaren blir bättre nästa år. 




Kim säger:

Jaaaa fett förbannad är ja. Va ett lesbiskt par som köpte huset, men de kan ja ju inte skriva i bloggen ;) lite diskriminerande men do kunde väll ha köpt ett annat hus. Dom hade inte ens tänkt flytta till mohed utan när dom fick huset så tänkte dom typ att ja mohed är väll inte så dumt. Vi Vill ju Verkligen bo där plus ha hästar så vi behövde just det huset bättre. Hoppas grannarna är homohatare så dom ångrar att dom flytta dit ;)

2012-12-21 @ 06:56:57 // URL: http://Kimfannyengman.blogg.se
Ida säger:

lunginflammation är inte roligt.. :(
har haft det och vill aldrig vara med om det igen...

2012-12-28 @ 11:41:08 // URL: http://nattstad.se/girlinred

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0