Lilla ??

Måndagen den 21 maj kom äntligen lilla mini shettis fölis som jag väntat på i 11 månader!
Hon är så himla söööt. Och hon rymmer. Hela tiden!! Hon rymmer genom att tränga sig igen små hål i höns nätet som sitter i staketet. Då töjs dom ut och hon kan gå fram och tillbaka som hon vill. Hagen bredvid står min fina Granada och min fina åsna, dom är så snäll så det är tur att hon rymmer dit och ingen annan stans. Granada har blivit en extra mamma till fölis och det känns bra att dom alla tre verkar trivas :}

Jag har kommit på namn åt bäbis. Haha håll i er för det är nog Inge vanligt namn direkt. Luvan !!!! :D karln ville att hon skulle heta snuvis istället haha. Får se vad det blir ;p


Och som vanligt funkar inte det att ladda upp bilder.......





sellwins skönhetsblogg säger:

Bloglovin byte? Säg till när du lagt till mig så lägger jag till dig:)

2012-06-04 @ 12:08:46 // URL: http://www.sellwin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0