sjuka på ingång?

känner mig halvt hängig och är väldigt konstig i öronen (?). mamma sa att det går massa konstiga influensor och förkylningar nu så det är väl antagligen någon av dom jag har fått. hoppas bara det inte bryter ut helt, då blir jag sängliggandes i minst en vecka.. det har jag verkligen inte tid med.
 
annars då? träningar på tisdagar! älskar träningarna för sussie. dom ger mig och hästen så himla mycket :} hoppade barbacka förra tisdagen till och med. hanna som jag tränar med på bomträningarna skulle rida barbacka och då blev jag sporrad till de också ;p
 
karln pluggar på. och jag är hemma med alla djuren. saknar han varje dag han inte är här med mig.. sjukt jobbigt men det stärker oss också så det är inte bara negativt :p




FRIDA säger:

Åh vad fin blogg! Kan du hjälpa oss att välja vilken film vi ska göra parodi av? Vore väldigt snällt :) Kram

2012-11-09 @ 20:23:30 // URL: http://jfponnys.blogg.se
Kim säger:

Men duuu jag vart hemma nästan 2 veckor ja när jag blev sjuk :/ försökte jobba emellanåt men fick ge upp efter första passet varje gång för då sig ja typ.. Hoppas det inte är samma skit som mig du fått :(

2012-11-12 @ 06:28:42 // URL: http://Kimfannyengman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0