tråkigt.

sådär, snart är denna jobb helg klar :} skönt! då blir de mys för hela slanten ikväll med min älskade karl. han åker igen på tisdag så måste passa på när jag väl får ha han hemma.
 
detta väder är skit tråkigt. funderar starkt på att ta hästen och åka till ridhuset. köra på lite barbacka dressyr eller kanske nå skutt barbacka :p måste fundera lite till på det. annars blir det nog en kortis här hemma bara. ut i skogen liksom.. som alltid... hehe.
 
igår tog sandra bort sin häst åke (dra tamm). han hade förmodligen brytit benet i hagen. usch de var värsta benet jag sett.. men nu lider han inte mer i alla fall och som gustaf skrev; hoppas det är bättre väder i nangijala!
:}




lisa! säger:

Har svarat i min blogg ibland, med nya funktionen - men det är nog inte så funktionellt, för hur ofta går man in och kollar samma igen liksom? ;b

Dags att ses snart!! :)

2012-11-15 @ 08:51:32 // URL: http://llisahedman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0