ut i skogen.

försöker blogga ifrån telefonen. blogg's app. men det går inte! som vanligt funkar den inte..
så nu sitter jag vid datorn och gör ett försökt till att skriva ett inlägg.
 
bomträningen i tisdags gick hur bra som helst. jag är så nöööjd så :}
i måndags åkte jag och granada till färnbo för att rida ut med sandra och tequila i skogarna där borte. det var så kul!! massa fina skogsvägar med sand och ja allt! helt underbart. verkligen inte som våra skit tråkiga stenvägar överallt.. ska åka dit imorgon igen har jag planerat in. men idag blir det en tur på våra steniga vägar.. 
 
 




Anonym säger:

sv. ja det verkar stämma bra in på många ;)

2012-11-19 @ 10:53:13 // URL: http://johannanehvonen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0