hemma.

igår kom jag hem. riktigt jobbigt att köra med sommardäck igår.. tur att dom saltar på E4. 
jag har alltså vart i söderhamn sen i onsdags till igår. träffade kim en sväng på onsdagskvällen :} och lunchade med emma igår, fredag. gud så underbart det var! säkert ett år sen jag träffade Kim och mer än 3 år sen jag träffade Emma.. alldeles för lång tid. 
 
sitter här nu bara vid datorn och spelar på king.com .. tänkte ta och göra lite mannagrynsgröt till sen middag. det är så himla gott! och sen så orkar jag inte laga mat haha. det är bland de tråkigaste som finns. speciellt när det ekar rätt tomt i kylskåpet ;}
efter de blir det att ta in hästarna. lite väl kallt ute nu kan jag tycka men dom verkar gilla de i alla fall. slippa alla skit flugor! tycker till och med jag om ;p
 
försöker även få tiden att gå. vill att karln ska komma hem nån gång. han är i london och roar sig fast just i detta nu är han nog på planet hem.




Johanna säger:

Säsong 3 har börjat :) två avsnitt finns ute att ladda hem. tredje kommer i veckan :D så jävla bra är de!!! ;D

Svar: jaha men jag hittar dom inteeeee :{ vart jag finna de?
BusigaBeerta

2012-10-27 @ 20:38:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0