full rulle idag.

planerna för dagen var att rida nu innan Petra och Elin kommer hit. men jag tror jag  hoppar den biten. det är -19 grader och jag frös ihjäl igår när jag red i -10.. Får se om det blir lite varmare snart. Då tar jag nog en kortis..
 
Som jag skrev, så kommer Petra och Elin hit med sina små tjejer. Ska bli kul att äntligen få träffa dom. :}
och jag har till och med bakat en kaka till dom kommer. tror dock att den inte blev skit bra, haha men dom får äta den ändå ;}
 
senare i em så ska jag och malin iväg på en grej. tänkte skriva vad det är när jag kommer hem igen ;D fy fan. hoppas det är något för mig!




Friskey säger:

Lika kallt som här.. Hoppas också på varmare snart så man inte behöver frysa ihjäl bara man stoppar ut näsan :)

2013-01-14 @ 21:07:36 // URL: http://friskey.weride.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0