hoppträning.

18.00 började vår hoppträning. första för oss sedan maj förra året. tog en paus från hoppandet, (några enstaka gånger har vi såklart hoppat, men inte tränat för tränare) kände att jag bara gick bakåt i utvecklingen. eller inte utvecklingen, men jag blev skraj. vågade inte göra det ena och inte det andra heller typ. dom sakerna kunde vara hoppa en oxer. oxer, fy fan... sen höjden..... usch. men IDAG så gick det kanoners. 
hoppade oxer på 70 cm och jag hade kontroll hela banan och ja, allt kändes så bra! VI VAR SÅ DUKTIGA. så nu taggar jag till thomas-träningen den sista januari!!
 
 
granadas tävlings-hopp-outfit :D




lisa! säger:

Bra Ido!! :)

2013-01-20 @ 15:11:46 // URL: http://llisahedman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0