trippeltången som (nästan) inte fanns.

Jag skrev i 2 inlägg nedanför om saker som följde med mig hem och nästan följde med mig hem. Jag fick ju med mig en trippeltång hem också för sjutton gubbar! Det hade jag glömt bort (snacka om att ha bra minne). Har ju knappt nå pengar så jag tänkte att jag kunde köpa en från ÖB (en trippeltång) för jag behöver ingen med bästa kvalite. Åkte dit och letade efter en men dom hade bara hårblåsar, rakapparater och sånt tjaffs. Alltså, ingenting jag var intresserad av. Så jag for in till Valbo och kikade på OnOff. Jag måste nästan köpa en lite dyrare än det jag hade tänkt, annars kommer jag ju aldrig att få en, tänkte jag . Fanns ingen på OnOff heller så jag åkte till Siba. Nä, ingen där heller. Börja tänka dom är säkert så gamla så ingen vill ha dom nå mer så dom har säkert  slutat tillverka dom. Jag knallade vidare till Elgiganten och där var skönheten. EN var det kvar och den köpte jag ju såklart. inte alls nå dyr heller, bara ynka 400 kr. Trodde jag skulle få ge mer än 600 kr för en.
Som nöjdöga nr 1 så gick jag ut till bilen och for sedan hem.
Men jag har nu en trippeltång :D




therese säger:

jotack det är bra med mej :) hittar du på ?

2008-12-03 @ 19:37:10 // URL: http://yummidownonthis.blogg.se/
Mimmi säger:

svar: hehe, söt ja :) Allt bra?

2008-12-03 @ 21:04:07 // URL: http://bubbelsnubbel.blogg.se/
Maria säger:

Svar: Haha I know, men kan du fatta att han är 30 år?! Så galet sjukt.

2008-12-03 @ 21:13:50 // URL: http://idamariaviktoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0